بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

یک اشتباه بزرگ....

سلام خوبین؟ 

این چندوقت صبحاخیلی تنبل شدم  ودیرازخواب بیدارمیشمو دیرمیرم سرکارامروزم همینطورتوی خواب ناز بودم که دیدم آزی داره صدام میزنه منم  تند تند اماده شدم  به خیال اینکه خیلی دیرم شده وحتی وقت ندارم بندکفشامم ببندم  نشستم توی ماشین یه نفس راحت کشیدم..... مثل همیشه گوشمو که نمیتونم هیچ جوری جلوی نشنیدنشو ازصداهاو آهنگای توی ماشین بگیرم به دسته اون چند دقیقه که توی ماشین هستم سپردم  ولی امروز از اینکه به حرفاشونو دردودلاشون گوش میدادم بدم نیومد چون راننده داشته به بغل دستیش که احتمالادوستش بود میگفت: اگه زندگیت یه فیلم بود واسش چه اسمی میزاشتی ؟چرا این اسمو میزاشتی؟ خلاصه دوستشم تااومدجوابشو بده منم مشتاق شنیدن جواب سوال بودم دیدم که بلللللللله رسیدم محل کارم به به به  همه دفترابستن و منم اولین نفری هستم که رسیدم بقیه بچه ها توی خواب ناز تشریف داشتن .واس همین گفتم تا اینجاشلوغ نشده آپ کنم همه این مقدمه چینی واس این بود که منم این سوالو ازشماها بپرسم که ...............  

 

اگه زندگیتون یه فیلم بوداسمشوچی میزاشتین؟چرااین اسمومیزاشتین؟ح 

  

 

منم اسم زندگیمو انتخاب کردم توی عنوان یاداشتم هست دلیلشم مربوط به ۶ سال پیشه که الان باید.....ولی خداروشکرداره همه چی درست میشه

وضو

بی وضو تنم را لمس نکن 

مگرغیرازاین است که حافظ کل توام!!!!!! 

 

 

   

بادمی وزد.....

حالا هی بگو باد نمی آید.
حالا هی بگو ما خانه بر باد نداریم.
حالا هی بگو کسی به دنبال خانهُ باد نمی گردد.
حالا هی بگو...
دیدی؟
تاسرت را بچرخانی, چشمت را به هم بزنی , رویت را برگردانی, کافیست. 
 
بادهمه کسانت را با خودببرد.... 

 

 

 

 

 

 

 

با توام !
اگر یادت ماند , به یاد بیاور که مرا از یاد مبری.
همین.