بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

دلتنگی

سلاااااااااااااااام  خوبین؟؟؟دلم واسه همتووووووون تنگ شده بود.  لازمه که یه توضیح کوچولو بهتون بدم .راستشو بخواین این چند وقت از بس کار داشتم که حتی وقت نکردم ۲۶تیرماه که تولد ۱ سالگی وبلاگم بود آپ کنم........امروز تقریباٌ بیکار شدم واس همین گفتم بعد از این همه مدت آپ کنم بعدشم به همه دوستام یه سر بزنم البته اگه منو یادشون نرفته باشه........یه چیزه دیگه ام بگم با اجازه صاحب خونم وقت دارم فعلاٌ تو همین وبلاگ بمونم اثاث کشیم کنسل شده البته فعلاٌ...خیلی دوست دارم مثل اولا وقت کنم حداقل ماهی یک بار آپ کنم ولی خوب بعضی وقتا همچین چیزای پیش میاد دیگه..به هر حال همتونو دوست دارم بازم میگم دلمم واسه همتون تنگ شده بود.  

 

 

 

                                 *********************************************                  

 

مرا سرد کردی از خویش..از احساس....که حالا بجای دلبستن،یخ بسته ام

آهای!!!!!!

دگر روی احساس  زیبایم پا مگذار،که لیز میخوری.........!!