بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

تعصب خرکی.....

سلام خوبین؟؟ دلم واسه همتون تنگ شده بود چه اونایی که یه جورایی باهاشون در تماسم چه اونایی که اصلا ازشون خبر ندارم در کل دلم واسه تک تکتون یه ذره شده بود.خیلی دوست داشتم آپ کنم  به دوتا دلیل نشد یکی اینکه کارامون یه مقدار زیاد بود دوم اینکه  دنبال یه چیز جدید میگشتم تا دیشب آبجی جونم با چیزی که ازیکی از دوستم تعریف کرد با خودم گفتم هم ممکن واسه شما جالب باشه هم ناراحت کننده هم  یه جورایی خنده دار هم اعصاب خورد کن و خیلی چیزای  دیگه....

 

تعصب خرکی

 

دیشب آبجی جونم رفته بود که به یکی از دوستام یه سر بزنه و یه حال و احوالی بپرس  که متوجه شد دوست جونی خودم که یه خانوم تپلی بود کاملا" آب رفته وقتی ازش جریان و پرسیدی که چرا اینقدر لاغر شدی اونم گفت: 

توعید واسه عروسی رفته بودن(...این نقطه چینا اسم اون شهرست)داداش دوستم که 26 سال بیشتر نداشت  و تازه داماد بود و خانومش باردار بود ... ازشانس بدش میخواست بره دست به آب بازم از شانس بدش نگو حمام ودستشویشون یکی بود ودرش یه جورایی خراب  بود دخترخانواده ام تو حمام مشغول استحمام بود که این تازه داماد بخت برگشته بی هوا در وباز میکنه میبینه بله یکی داره حمام میکنه بلافاصله در ومی بنده و تا میخواد برگرده داداشای دختره این صحنه رو میبینن و میگن که تو با آبجی ما توی حمام بودی پسره قسم آیه و قرآن که من توی حمام نبودم اشتباه شد دخترم هر چی قسم خورد که بنده ی  خدا اشتباهی درو باز کرده بود این داداشای تعصب خری گوششون بدهکار نبود با زورو اسلحه دعواو بزن بزن و.....پسرو مجبور کردن که با خواهرشون ازدواج کنه.... دیگه خودتون میتونینن ادامه ماجرا رو حدس بزنیین قهر زن اول و پا درمیونی بزرگتراوهزارتا چیزای دیگه....حالا خانم اولی با خانم دومی هر دو توی یه خونه دارن زندگی میکنن و......(فکرشو بکنیین این تعصبای مسخره وخرکی چه کارایی که نمیکنه واسه همین سال 90 واس دوست بدبخت من بدترین سال بود بخاطر همین از ناراحتی لاغر شده بود.خوب حق داره داداش 26 سالش اول زندگی با 2 تا زن با این خرجای سنگین زن اولشم باردار باشه ....وای حتی فکر کردنشم زجر آوره...)

 

 

پس نتیجه میگیریم هر جا که میخواستیم بریم دست به آب قبلش یه اهن اوهونی  سرفه ای بکنیم یا دری چیزی بزینم تا همچین بلایی سرمون نیاد.وای بچه های فکرشو کنیین به جای دختره مامان خانواده تو حمام بود اون وقت چی میشود؟؟؟؟؟؟؟؟