بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بی گمان ظهور نزدیک است

بی گمان ظهور نزدیک است

آنگاه
خورشید سرد شد

دیگر کسی به عشق نیندیشد
دیگر کسی به فتح نیندیشید
و هیچ کس
دیگر به هیچ چیز نیندیشید

زنهای باردار
نوزادهای بی سر زاییدند

نان نیروی شگفت رسالت را
مغلوب کرده بود
پبغمبران گرسنه و مفلوک
از وعده گاههای الهی گریختند

و بر فراز سر دلقکان پست
و چهره وقیح فواحش
یک هاله مقدس نورانی
مانند چتر مشتعلی می سوخت

مردان گلوی یکدیگر را
با کارد میدریدند
و در میان بستری از
خون

با دختران نا بالغ
همخوابه میشدند
آنها غریق وحشت خود بودند
و حس ترسناک گنهکاری
ارواح کور و کودنشان را
مفلوج کرده بود 

فروخ فرخ زاد

نظرات 15 + ارسال نظر
m_toxic سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://toxic.persianblog.ir

salam ami aziz! khobi? up ghashangi bood!
rasti kheyli vaghte nisti malome kojaee?
karobar chetoore? hame chi radife?
zendegi bar vefghe morade?

بلوط چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام آمی مهربون
شگفت زده مان کردی .. تبریک میگم آپ جدیدتون رو

تنها چیزی که برایم باقی مانده
جز نفس های نرفته ی دیروزی
یک قلم کم رنگی است
که سرماهای بی رمق
هنوز نتوانسته اند
آن را بی رمق کنند
باز می نویسم ، باز ..
تا خواندن های با درد ، دلم را سمت تو سرکشد
آنوقت با نفس هایت
میکشم تمام چیزهایی که نداشتم...

خشنود خشنودی هایت بلوط

مهدی علیزاده پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ http://smoulder.blogfa.com/

سلام آمی عزیز
مرسی از شعر تکان دهنده ای که انتخاب کردی
واقعا دست خوش ! خیلی تاثیر گذاره
مرحبا به این همه سلیقه و احساس

آرزومند آرزوهایت.

منجر به زن چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://dozakhesard.blogfa.com

مرحبا امنه جان به خاطر انتخابت در شعر

بلوط چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام آمی ..
دست به سر میکنم ثانیه ها را .........
دلم........
یک اتفاق ناخوانده میخواهد.......

لحظه هایت آرام

فریدون جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://FereydoonPB.persianblog.ir

میگم این فروغ هم ترسناک مینوشته ها !

سعیده سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://basaeideh.blogfa.com

عزیزم
دوباره اومدنت مبارک

خورشید سرد شد

دیگر کسی به عشق نیندیشد

یکی دیگه از شاهکارای فروغ

بلوط سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

آمی مهربون سلام..
من خسته‌ام، تو خسته‌ای آیا شبیه من؟
یک شاعر شکسته‌ی تنها شبیه من!
حتی خودم شنیده‌ام از این کلاغ‌ها
در شهر یک نفر شده پیدا شبیه من
امروز دل نبند به مردم که می‌شود
این‌گونه روزگار تو ـ فردا ـ شبیه من
ای هم‌قفس بخوان که زِ سوز تو روشن است
خواهی گذشت روزی از این‌جا شبیه من
از لحن شعرهای تو معلوم می‌شود
مانند مردم است دلت یا شبیه من
من زنده‌ام به شایعه‌ها اعتنا نکن
در شهر کشته‌اند کسی را شبیه من... مرحوم نجمه زارع

برقرار باشی

بلوط دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام آمی مهربون.. امیدوارم خوب باشی
خوشبختی یعنی اینکه خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد .. ممنون که هستی..

پیشاپیش .. یلدای خوبی برات آرزو میکنم ..
لحظاتتان آرام .. خشنود باشی و پایدار

بلوط شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

آمی مهربون سلام..
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد ..

امیدوارم زمستون سرد اما دلی گرم داشته باشی دوست من
اولین روزهای زمستونت مبارک ..

..

ابوذر شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

من سردم است
من سردم است و انگار هیچوقت گرم نخواهم شد
ای یار ای یگانه ترین یار آن شراب مگر چند ساله بود ؟
نگاه کن که در اینجا زمان چه وزنی دارد
و ماهیان چگونه گوشتهای مرا می جوند
چرا مرا همیشه در ته دریا نگاه میداری ؟


مارو بردی تو حس فروغ
ای ول

محمدرضانصر یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://farei-behesht.blogfa.com

سلام،دعوتید به خوندن این غزل

مادر، همانکه ناب ترین شعر زندگی ست
تندیس با شکوه و تماشائی من است

یکشب کنار بسترم آمد نشست و گفت
اینجا همیشه آخر تنهائی من است

د ی ا ر سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://diarkhaamoush.persianblog.ir

ناودانهاناله سرداده درظلمت

درخروش ازضربه های دلکش باران

میخزدبرسنگفرش کوچه های دور

نورمحوی ازژی فانوس شبگردان

نیلوفر شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

امی عزیز نمیشناسمت اما حرف نداری

حسین یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
حالت چطوره؟
خدا رو شکر برگشتی.
فکر کردم دیگه ما رو فراموش کردی.
پستت رو خوندم ناراحت شدم.
امیدوارم تلخیهات جاش رو به شیرینی خالص بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد