بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

دلم پنجره می خواهد.

دیوار..دیوار..چهارضلع یک مربع نفرین شده؛که زنجیرواربه دورمن می گردند. 

 

چهارسیاه پوش.دست دردست...مثل بازیهای کودکی ام.....انهامی چرخندومن  

 

درمیان درست درمرکزدایره چشمهایم رامی بندم...انها..دیوارها اوازمی خوانند 

 

اوازهای اشنا.ومن خیره باچشمانم نگاهشان میکنم..که چه تاریکندوچه سرد. 

 

دلم پنجره می خواهد.                                                         

   

خودکشی ممنوع.........

من لبخندمی زنم تاازخودکشی فرارکنم (؟) 

 

چشم های من

این چشم های من 

 

ازرنگ 

 

ازسرود 

 

ازبود 

 

ازنبود 

  

ازهرچه بودوهست 

 

ازهرچه هست ونیست..... 

 

زیباترند....نیست؟؟؟؟ 

 

صفحه هامشکوک ...ذهن هابیمار ...ادمیت مرده.ابدیت برجاست..

 

امروزازادمامیخوام بگم

 بعضی ادماازدورخیلی قشنگن اماوقتی نزدیکشون می شی بودگندوتعفنشون حالتوبه هم می زنه

امابعضی یاشون برعکسن ازدورحالت وبهم می زنن وازنزدیک دوست داشتنی .امابعضی ادماچه ازدورچه ازنزدیک حالت وبهم می زنن.....!تعدادانگشت شمارشونم هم ازدورخوبن هم ازنزدیک اینجورادماخیلی کم هستن .

بعضی ادمابومیدن......هرکی یه بوی میده...یکی بوی گند.یکی بوی عطر.یکی بوی تعفن.یکی بوی مهربونی....

می تونی چشماتوببندی بوبکشی بفهمی ادمی که رو به روت چه ادمیه یااصلامی تونی ازبوی که میده بشناسیش

ولی وقتی بوی گندمیده حدس این که اون ادم کدوم یکی ازاین چندمیلیاردجمعییت جهان کارسختی.....

این فقط یه سواله همین به کسی برنخوره

(چی باعث میشه که یه مرد(البته مثلامرد)بعدازهم خوابی باکلی زن بازم ول کن بره بایکی دیگه؟اخه مگه برااونافرقی میکنه؟که باکیه؟؟؟

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چندروزپیش یکی ازهمکارام اومددفترم به قول بچه هاخانم مارپل بخاطراین که اززیرزبونم حرف بکشه شروع کردبه دوساعت حرف زدن تابرسه به اصل مطلب  بعدش گفت: امی فضولی نباشه یه سوال داشتم؟ گفتم :اگه شخصی نیست بپرس اونم باذوق وشوق یعدفعه گفت: راست میگن که........سوالش وپرسیدمنم واسه اولین باربی تعارف گفتم :فضولیه  اونم جاخورد واقعاکفرموبااین سوالش دراورده هرروزواسه فضولی کردن یه سوال واسه خودش دست وپامیکنه............................این نمونه کوچیکشه صبح میخوای بری سرکار............

هنوزنرفته تودفتر بعدازجواب سلام وقتی میبینن صدای یه مردازپوشت تلفنت میادمیگین کی بود؟یه روزحوصله نداری به خودت برسی میگن عزاداری؟یه روزبه خودت برسی میگن عروسی دعوتی؟یه روزخوشحالی میگن کبکت خروس میخونه.یه روزناراحتی  میگن کشتی یات غرق شده..اگه زودبری خونه میگن قرارداری؟اگه دیر بری خونه میگن منتظری؟....همه اینابه کنار میگی اینااشناهستن دوستن.. میخوای بری خونه سوارماشین که میشی سوالای چرت وپرت راننده شروع میشه ببخشیدقیافتون اشناست؟دانشجونیستین؟شاغلین؟بافلانی نبودین وووووووووووووجالب اینجاست وقتی محل نزاری بیشترسوال  میپرسن وقتی ازت  میپرسن باسوالام اذیت که نمیشی ؟بگی حواست به رانندگیت باشه بیشترسوال میپرسن ........نمی دونم بااین همه سوال پرسیدن فضولی کردن سرک کشیدن به چی میخوان برسن ؟چی رومیخوان ثابت کنن ؟واسه تنوع ام که شده دوست دارم یه روزهیچ کسی هیچ سوالی ازم نپرس حتی نگه چه خبر؟؟؟؟هرچندکه امکان نداره

راستی چه خبرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    

درد میکندبودنم بدون تو......نرولعنتی

لعنتی هرچه تاروپودمانده بود بریدورفت!

گم شوازروزگارسگ مصب قمارکرده ام

لعنتی .گفت ورفت! هی باتوام الاغ!گریه کارمردنیست

غلط می کندهرکه اینچنین مزخرفی گفته است

گریه می کند........

انقدرکه دنیاگم شودزیرسیل اشکهایش

گریه می کند...................

مردیالقوزشعرمن دلش گرفته است

نمی فهمد!

لعنتی شعورعشق من سرش نمی شود!

حیف

عشق توبرای سفره ام نان نمی شود...اشتباه بود

شایدم هوس......این حالی ات نمی شود؟

من نخورده مست ازنگاه تو

هیچ چیزحالی ام نمی شود!

هیچ چیز......

نپرازوجودگیج من لعنتی! اینقدرهی نرو!

استکان چشمای توعرق خورم کرده است!

دردمی کند بودنم بدون تو...نرولعنتی

این شاهزاده ای که عقل ازکله ی خرت ربوده است پروازحالی اش نمی شود!

نروپرنده ام که بی تومن این روزها زندگی سرم نمی شود......