بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

اثاث کشی.....

سلام خوبین؟؟؟ 

 

منم خوبم  بدون هیچ حاشیه ای میرم سراصل مطلب میخوام اثاث کشی کوچیک کنم. دلایل زیادی واس اثاث کشیم دارم.راستشو بخواین میخوام یه وبلاگ تو بلاگفا درست کنم هرچندتیر ماه وبلاگم یک ساله میشه اولش بی خبرخواسم برم دیگه نیام ولی بعدش دلم نیومددوستای واقعا‌‌ خوبم ازدست بدم واسه همین گفتم وقتی اثاث کشی کردم آدرس وب جدیدمو تو وبلاگ قدیمیم بزارم.فقط یه کمک کوچیک ازتون میخوام  البته اگه میشه راستش من خودم چندتا اسم واس وبلاگ جدیدم انتخاب کردم اگه شما هم کمکم کنین چندتااسم دیگه بهم بگین یه دنیا ممنون میشم 

  

  

**********************

 کج میشوم ..
اونقدر کج که شیب 45 درجه میسازم با زمین...
تا همه ی فکرا قبل از رسیدن به مغزم سُر بخورن و بریزن روی زمین...
به شرطی که این بار دیگه کاسه ای زیرشون نذاری...

حکومت!!!

وقتی نتوانستی حکومت کنی

 

گناهش را گردن روسپیان بینداز

 

که دیوارشان کوتاه است

 

حالا دوباره دیواری بلند بساز...