بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

چطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوری فراموش کنم؟؟؟؟

سلام خوبین؟؟؟امروز خیلی دلم گرفته واسه همین احساس کردم در حال حاضر تنها جای که می تونه منو ارضاء کنه اینه که بیام توی وبلاگمو یکم بنویسم  یکمم راهنمایم کنید. .

 

خیلی دلم گرفته چند وقت خیلی تو خودم هستم هر کاری میکنم همه چی خوب پیش بره نمیشه همش سعی میکنم بهم  خوش بگذره به چیزی فکر نکنم ولی نمیشه تا حدی که چند وقت با دیدن برنامه نوروزی کلاه قرمزی خودمو سرگرم کردم ولی  باز نشد با شنیدن آهنگای شاد ولی نشد.سر کار به بچه ها سرگرم بشم ولی نشدو  نمیشه.... ذهنمو بد جور درگیر کردم  دوست دارم یه مدت خیلی طولانی از همه چی از همه کس دور باشم برم یه جای که فقط و فقط بهم خوش بگذره که بتونم چیزای که میخوامو فراموش کنم دیگه ام یادم نیاد ولی حیف که نمیشه. 

  

خیلی دوست دارم بدونم واسه فراموش کردن کسی یا  یه خاطره باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟